Subject: FW: Rummu RKA ÜVK rek. eh.loa eelnõu kooskõlastamata jätmine
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 15:37:43 +0300

Tere

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/25/8190-3

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kadi Rajala <[email-masked]>
Sent: Monday, August 25, 2025 12:39 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: RE: Rummu RKA ÜVK rek. eh.loa eelnõu kooskõlastamata jätmine

Tere

Edastan vastused (kollasel taustal) ja parandatud projekti lingi ehitusloa 
taotluse nr. 2511271/17883 kohta esitatud märkustele.

Parandatud projekt asub:

https://www.dropbox.com/scl/fo/vot4pmv6875b5rnt97j51/AIAPfZGf5pnWPOi3DjNx3sM?rlkey=oorj0x0x8eyhoddu3qrp7ufr6 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/vot4pmv6875b5rnt97j51/AIAPfZGf5pnWPOi3DjNx3sM?rlkey=oorj0x0x8eyhoddu3qrp7ufr6&dl=0> 
&dl=0

Tervitades

Kadi Rajala-Pihl

51 24 123

 <http://www.hekaprojekt.ee/> http://www.hekaprojekt.ee/

From: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 14. august 2025 08:56
To: Kadi Rajala <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Rummu RKA ÜVK rek. eh.loa eelnõu kooskõlastamata jätmine

Tere

Tänan. Lisasin omapoolsed küsimused / kommentaarid faili helesinisele 
taustale.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kadi Rajala <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 8, 2025 12:32 PM
To: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Rummu RKA ÜVK rek. eh.loa eelnõu kooskõlastamata jätmine

Tere

Edastan vastused ja parandatud projekti lingi ehitusloa taotluse nr. 
2511271/17883 kohta esitatud märkustele.

Parandatud projekt asub:

https://www.dropbox.com/scl/fo/9de78k6ampoe8vi9lfut0/AI3_BGP4VZrGu_RMa9_hfTo?rlkey=f2yjd9jo6vplsfwuqv15yy52c 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/9de78k6ampoe8vi9lfut0/AI3_BGP4VZrGu_RMa9_hfTo?rlkey=f2yjd9jo6vplsfwuqv15yy52c&dl=0> 
&dl=0

Tervitades

Kadi Rajala-Pihl

51 24 123

 <http://www.hekaprojekt.ee/> http://www.hekaprojekt.ee/

From: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 25. juuli 2025 12:54
To: Kadi Rajala <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Rummu RKA ÜVK rek. eh.loa eelnõu kooskõlastamata jätmine

Tere

Edastan tähelepanekud ja küsimused Rummu RKA ÜVK I etapp projektile riigitee 
17 Keila-Haapsalu tee km 17,65–18,59 teemaal ja tee kaitsevööndis.

1.	Kas sõlmede V-97 ja VKS-29 vaheline lõik oleks võimalik rajada kinnisel 
meetodil ning jätta ära puurimiskaevik sõlme VS-97 asukohas ning puurimine 
teostada lõigus V-95 kuni VKS-29? Sellega saaks vältida avatud kaevikute 
rajamist nii lähedale kõnniteele ning jääks ära ka sõidutee asfaltkatte 
taastamine riigitee maaüksusel.
2.	Kas oleks võimalik nihutada maakraan VLP-30 teisele poole aeda väljapoole 
riigitee maaüksust alloleval pildil märgitud asukohta? Hetkel tuleks kaevik 
väga kergliiklustee serva ning tõenäoliselt oleks vajalik taastada ka 
kergliiklustee katend ja kaevikusse jääks ka liiklusmärk.

3.	Edastada riigitee nr 17 km 17,84 kergliiklustee katete taastamisest piki- 
ja ristlõike joonis. Taastamine teostada astmetega 0,3 m.
4.	Lisada kaeviku kaugus kõnnitee äärest riigitee nr 17 km 17,85.
5.	Soojuse tänav (43101:001:0579) kinnistu ette rajatud avatud kaevik on 
nurkapidi kergliiklustee servas ning arvestades kaeviku varisemisnurgaga 
(53˚) on vajalik taastada ka kergliiklustee. Ettepanek - nihutada VS-101 ja 
K1-107 väljapoole riigitee maaüksust ning kergliiklustee taastamise asemel 
taastada Haapsalu mnt 12 kinnistu aed, juhul kui seda lühikest lõiku pole 
võimalik teostada kinnisel meetodil.
6.	Ristmevälja joonistel (VK-5-03) kajastada avatud kaevikuid, arvestades ka 
varisemisnurgaga  (53˚).
7.	Asendiplaanil eristada toestatud kaeviku seina.
8.	IKÕ tingmärkide loendis kajasta ainult neid projekteeritud elemente, mis 
plaanil kajastuvad. Tulenevalt asjaolust, et oleme muutnud veidi projekti 
kooskõlastamise tööprotsessi ning Transpordiameti maade osakond kooskõlastab 
projektile lisatud isikliku kasutusõiguse plaanid enne planeerimise osakonna 
poolt projektile kooskõlastuse väljastamist, võib isikliku kasutusõiguse 
plaanile lisanduda veel märkusi.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kadi Rajala <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 16, 2025 7:11 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Rummu RKA ÜVK rek. eh.loa eelnõu kooskõlastamata jätmine

Tere

Edastan vastused ja parandatud projekti lingi ehitusloa taotluse nr. 
2511271/17883 kohta esitatud märkustele.

Parandatud projekt asub:

https://www.dropbox.com/scl/fo/65spjn3aec4sqtreyrmhw/ALWnpHlJn_rRw2GFaRbGlOs?rlkey=ye3u4thbeixo8ncsy73pstuxk 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/65spjn3aec4sqtreyrmhw/ALWnpHlJn_rRw2GFaRbGlOs?rlkey=ye3u4thbeixo8ncsy73pstuxk&dl=0> 
&dl=0

Tervitades

Kadi Rajala-Pihl

51 24 123

 <http://www.hekaprojekt.ee/> http://www.hekaprojekt.ee/

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>

Viirusevaba 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
www.avast.com